Zaproszenia - aktualności



Temat:

Stowarzyszenie Francja-Polska partnerem 2. edycji projektu "French Touch"!

 

Z przyjemnością informujemy, że Stowarzyszenie Francja-Polska zostało po raz drugi Partnerem Instytucjonalnym Projektu "French Touch".

French Touch 2016 to druga edycja wspólnego projektu Ambasady Francji w Polsce i francuskiej agencji reklamowej Cryptone. Celem ogólnopolskiej kampanii jest zainteresowanie Polaków francuskim stylem życia, kulturą, a także dorobkiem Francji w wielu różnych dziedzinach. French Touch 2016, który potrwa od lipca do października, obejmuje szereg wydarzeń kulturalnych, w tym koncerty gwiazd, pokazy mody. Powstanie spot promujący Francję, zrealizowany przez jednego z największych francuskich reżyserów, a całą kampanię  zwieńczy - podobnie jak w zeszłym roku - uroczysta Gala w Teatrze Wielkim w Warszawie. Działania marketingowe zaplanowane w ramach kampanii obejmą m.in szeroką akcję billboardową. Organizatorzy zaplanowali też dystrybucję bezpłatnego magazynu lifestylowego poświęconego Francji - "La Belle Vie !"

Jako Partner Projektu, Stowarzyszenie Francja-Polska ma okazję zaoferować swoim członkom i sympatykom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty wydarzeń kulturalnych i wydawnictw towarzyszących projektowi. Listę pozycji do nabycia przestawiamy poniżej.

W razie zainteresowania, zamówienia oraz wszelkie pytania należy kierować do przedstawiciela organizatorów, pani Sylwii Marek, na adres s.marek@cryptone.pl , podając hasło "Stowarzyszenie Francja-Polska".

* * *

I. Pakiet 100 CD z logotypem zamawiającego w cenie netto 2.700 PLN (lub 1.000 CD w cenie netto 23.500 PLN):

  1. Zaz, «Je veux»
  2. Lambert Wilson, «À Bicyclette»
  3. Louane, «Jour 1»
  4. Christophe Maé, «Il est où le bonheur»
  5. Joyce Jonathan, «Le bonheur»
  6. Féfé, «Le charme des premiers jours»
  7. Ben l’Oncle Soul, «À coups de rêves»
  8. Claire Keim, «Paris»
  9. Kenji Girac, «Les yeux de la mama»
  10. Thomas Dutronc, «Allongés dans l’herbe»
  11. Vanessa Paradis, «Love song»
  12. Christine and the Queen, «Paradis perdus»
  13. Charles Aznavour, «Et moi je reste là»
  14. Nolwenn Leroy, «Ma Bretagne quand elle pleut»
  15. Brigitte, «Hier encore»
  16. Julien Doré, «Paris-Seychelles»

II. Bilety na koncerty francuskich artystów (pod warunkiem ostatecznego potwierdzenia przez artystów):

  1. Thomas Dutronc & Marcin Wyrostek - piątek 30 września br., miejsce FABRYKA TRZCINY - cena netto jednego biletu 110 PLN
  2. Louane - poniedziałek 3 października br., miejsce FABRYKA TRZCINY - cena netto jednego biletu 110 PLN
  3. Jane Birkin w utworach Gainsbourga symfonicznie - poniedziałek 10 października br., miejsce HALA KOŁO - ceny netto jednego biletu 350/210/190/150 PLN

III. Bilety na Galę French Touch w Teatrze Wielkim w Warszawie (łącznie z After Party w Hotelu Sofitel) w dniu 7 października br. w cenie netto 8.000 PLN za 10 miejsc (lub 15.000 PLN za 20 miejsc).

Gala, w której uczestniczyć będzie 1600 osób, m.in. przedstawiciele biznesu, administracji publicznej i dziennikarze, będzie transmitowana przez telewizję. W programie wieczoru - którego głównym motywem będzie twórczość francuskiego piosenkarza Jean-Jacques’a Goldmana - m.in. piosenki artysty po francusku i po polsku w wykonaniu znanych artystów i pokaz mody haute-couture. After-Party w Hotelu Sofitel to okazja do nawiązania kontaktu z gwiazdami Gali i innymi uczestnikami wydarzenia z Polski i z Francji.